Modry Slon - франшиза кнги для дітей
Видавництво MODRÝ SLON Publisher спеціалізується на видавництві "персоналізованих книг" та додаткових продуктів. Його мета - заохотити маленьких дітей до читання.
Комерційна концепція видавництва ґрунтується на моделі франчайзи. Будь-хто, хто відповідає вказаним вимогам, може стати франчайзі та брати участь у подальшому зростанні та місії видавництва. Зараз видавництво працює в Чехії, Польщі, Словаччині, Франції, Великобританії та Німеччині.
Видавництво працює на чеському ринку протягом останніх 20 років і постійно розвиває свою систему продажів і партнерства. Сильний акцент робиться на специфічному підході до кожного існуючого чи потенційного партнера (франчайзі). Важливо відзначити, що окрім комерційного аспекту, існує також позитивний підхід партнера до проекту щодо підтримки читання. Завдяки співпраці з різними міжнародними партнерами, ми знаходимо оптимальну модель співпраці для обох сторін.
Переваги франчайзи MODRÝ SLON Publisher:
- Надійна бізнес-модель;
- Ноу-хау;
- Перевірена маркетингова стратегія;
- Підтримка франчайзи;
- Власні гарантії якості;
- Якісний та інноваційний продукт;
- Ексклюзив на території;
- Приваблива фінансова модель.

З 1998 року видавництво випустило понад 60 оригінальних назв, написаних та ілюстрованих виключно для революційної продукційної системи. Кожна з цих назв стала бестселером у продажах. З 2010 року видавництво звертається до початківців письменників і ілюстраторів для спільної роботи над проектом. У 2001 році видавництво випустило TANGLE BOOK, навчальну гру, вибрану як "правильну іграшку". У 2004 році книга TANGE отримала першу премію в категорії "Новинка року" і третю премію в категорії "Кращий рекламний або подарунковий предмет" на конкурсі "ЗВИТКА 3D РЕКЛАМИ 2004".
У 2011 році розпочався проект "Я читаю", в якому взяло участь наше видавництво разом із 477 учнями початкових класів. Навички читання дітей оцінювалися до і після читання персоналізованої книги. MODRÝ SLON Publisher визнаний найкращим мотивуючим інструментом - результатом стало підвищення грамотності читання на 28%, за даними Міністерства освіти, молоді та спорту.
У 2016 році видавництво регулярно бере участь у ярмарках FOR KIDS та FOR BABIES. Того ж року на виставці FOR KIDS у Празі видавництво отримало Гран-прі за персоналізовану книгу "ROBIN".
У 2017 році видавництво випустило першу в світі персоналізовану книгу. Цей товар одразу став успішним і перевершив продажі всіх інших книг.
У 2017 році гра пам'яті Mořský svět (Морський світ) і Na statku (на фермі) отримали сертифікат CAPARD.

Финансовые условия
Что входит в паушальный взнос?
- Развитие печати и ноу-хау, заполнение персонализированных книг и их презентация
- Доставка товара (полуфабрикат) до конечного потребителя
- Технологическая поддержка, необходимая для заполнения персонализированной книги (конечный заказчик получает желаемую книгу в 100% качества)
- Маркетинговые консультации для успешного функционирования брашу
- Коммерческие материалы и общий портфель
- Эксклюзивность в данной стране
Комментарии