Формат франшизи - магазин-виробництво «за склом».
Опис формату - магазин формату "біля дому" з широким асортиментом свіжого м`яса, супутніх продуктів локальних крафтових виробників та з власним виробництвом напівфабрикатів на одній локації.
БСЯГ ІНВЕСТИЦІЙ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ІНДИВІДУАЛЬНО ПІСЛЯ АДАПТАЦІЇ ФІНАНСОВОЇ МОДЕЛІ ТА ВКЛЮЧАЄ ЗАТРАТИ НА:
- Ремонтні роботи, брендування та підготовку приміщення до запуску;+
- Закупку обладнання, техніки та товарно-матеріальних цінностей;+
- Пошук та підбір необхідного персоналу;+
- Повну комплектацію уніформи з брендованими елементами;+
- Закупку продукції і сировини для виготовлення напівфабрикатів на перші 10 днів роботи;+
- Маркетингові активності перед відкриттям та власне урочисте відкриття магазину;+
- Логістичні та інші супутні витрати.+
ЯКИХ ПАРТНЕРІВ МИ ШУКАЄМО?
— Ми індивідуально підходимо до роботи з кожним Партнером, тому нам важливо, щоб ви розділяли цінності і підходи в організації роботи «Повний Фарш»;
— Зацікавлених сферою продажу м’ясної продукції та лояльних до компанії «Повний Фарш»;
— Тих, хто уже працює в даному сегменті ринку та бажає долучитися до нашої мережі;
— Володіючих необхідними інвестиціями для запуску магазину;
— З досвідом у роздрібній торгівлі – є перевагою;
— Готових дотримуватися корпоративних стандартів компанії та вимог договору;
— Цілеспрямованих, готових активного управління бізнесом, постійного навчання і вдосконалення;
— Готових будувати довгострокові партнерські відносини;+
ПРИ ЗАПУСКУ ДОПОМОЖЕМО:
— Оцінити перспективність локації, обрати приміщення та раціонально зонувати його;
— Закупити необхідне обладнання, техніку, товарно-матеріальні цінності за найвигіднішими цінами;
— При підключенні обладнання та в інших технічних моментах;
— Сформувати цінову політику та план продажів;
— Забезпечити навчання, практичну підготовку та стажування персоналу;
— Налагодити внутрішні бізнес-процеси для ефективного функціонування бізнесу;+
НАША ПІДТРИМКА В ПРОЦЕСІ ДІЯЛЬНОСТІ:
— Безперебійна доставка продукції від виробництва до магазину;
— Рекомендації з вибору локальних крафтових виробників інших супутніх товарів, представлених в магазині;
— Підтримка персонального менеджера з усіх питань: від викладення товару до взаємодії з контролюючими органами;
— Проведення загальномережевих зібрань для франчайзі на регулярній основі;
— Періодичні атестації та навчання персоналу франчайзі в процесі роботи;
— Участь в маркетингових програмах, що підвищують лояльність ваших покупців;
— Централізоване просування в соціальних мережах та на корпоративному сайті;
— Дизайн макетів рекламних та брендованих матеріалів для подальшої адаптації франчайзі;
— Розширення та оновлення асортиментної матриці, зниження ризику затоварення і псування продукції;
— Постійне оновлення, розвиток і вдосконалення процесів ведення бізнесу.
Комментарии