Власна ферма - м'ясний магазин «біля дому»
Наша амбітна мета - стати лідером українського ринку м'ясних магазинів "біля дому".
Ось чому вкладати у м'ясний магазин "біля дому" вигідно:
-
Стійкий до криз: на практиці доведено, що цей бізнес не зазнає втрат під час локдаунів і фінансових криз.
-
Довгий життєвий цикл бізнесу: середній термін існування продуктового магазину становить 12-15 років, що у 2-3 рази більше, ніж у ресторанів та інших видів бізнесу.
-
Перспективний формат "біля дому": статистика Euromonitor International свідчить, що оборот торгових точок Convenience Stores ("біля будинку") в Україні зріс на 14% минулого року, до 37,3 млрд грн.
-
Відсутність сезонності: у продовольчому роздрібному бізнесі немає сезонних коливань попиту, що сприяє стабільній та передбачуваній роботі.
-
Зростаючий попит: споживання м'яса зросло на 14% за останні 5 років.
-
Великий потенціал для зростання: порівнянням з Польщею, Чехією та Німеччиною в Україні є потенціал збільшення попиту на ці продукти у 2 рази. Ця тенденція підтверджується світовою статистикою: за останні 50 років споживання м'яса в світі зросло в 5 разів і продовжує рости.
Сильні сторони "Власна Ферма":
Гарантовані переваги:
-
Кращі умови від постачальників.
-
Автоматизована система фінансового контролю.
-
Стандартизовані бізнес-процеси.
-
Доцільна бізнес-модель.
-
Понад п'ять років на ринку.
Надійність та стабільність:
-
Народний бренд 2021 та 2022 років.
-
Онлайн-система навчання та оцінки персоналу.
-
Постійний відеонагляд за роботою магазинів.
-
Власна логістика.
-
Власний розподільчий центр.
-
Власна м'ясопереробна фабрика.
Прогнозована успішність:
-
Унікальний асортимент товарів власної торгової марки.
-
Єдина програма лояльності для клієнтів.
-
Повна взаємодія з усіма постачальниками.
-
Комплексна маркетингова стратегія.
Ми пропонуємо співпрацю на пасивних умовах франшизи, де наші партнери отримують 100% чистого прибутку до окупності і 50% після її досягнення.

Інноваційна бізнес-концепція: ризики заздалегідь враховані
За понад п'ять років існування ми успішно вийшли за межі звичайних м'ясних магазинів і розробили унікальний формат, який об'єднує різноманітний вибір свіжого м'яса та м'ясних виробів власного виробництва, повну лінійку молочної та хлібобулочної продукції, заморожені напівфабрикати, створені вручну, а також базові товари для покупців.

Финансовые условия
Что входит в паушальный взнос?
- фінансова модель
- договір франчайзингу
- ТМ
- дизайн проєкт
- методики /ліцензії
Комментарии